|
ÿþMina brorsonar som råkar fotbollsskor nike älska Flyknit Racers och andra lätta Nike-walkingskor gav inte Ultra Flyknitsna en chans eftersom de såg så nära den läderbaserade designen att de omedelbart trodde att de måste vara klara och obehagliga också. Och det är synd för dem. För mig? Jag kommer att plocka mina fläckar på uttagen och bjuda min tid när de äntligen slog priset. # KoFBestOf2016 fortsätter med en titt tillbaka på Top 10 NBA Signature Shoe Athletes. Under ett år som de flesta av oss skulle betrakta en downer jämfört med toppen av början av 2000-talet var det fortfarande gott om värme som kom genom rörledningen med tillstånd av de vanliga misstänkta som Nike's Big 4, men vi såg också adidas och Under Armor ett spel för överlägsenhet och några överraskningar från ingenstans.
Kyrache är en hyllning till den ursprungliga Air Flight Huarache som Michigan Fab Five blev känd och detaljerna, från färgerna till implementeringen av Kyrie-logotypen på Huarache-frimärket, visar dig nivån av vördnad som swoosh har för klassikerna. Vilket bättre sätt att starta ett titelförsvar än att nike air max thea bli draperad i guld? Nike s Battle Grey Pack var föregångaren till säsongen framåt och Kyrie och LeBron Soldier 10 fick mästerskapet behandling med guld accenter. Jag kan inte vara den enda som ser hur bra vissa gråtoner går så bra med guld och tycker att det har något att göra med hur otåligt Nike Kobe Prelude Pack nike tofflor - i synnerhet Zoom Kobe 2 - visade sig, eller hur?
Och ja, jag kommer alltid att vara bitter att jag inte äger ett par som kommer med den söta, söta lådan. Storlek 11.5, Nike (eller någon som är villig att handla ner linjen). Som den 13 april aka #MambaDay, närmar sig, Kobe Bryant fans och sneakerheads över hela världen betalar sina respekter till en av de allra bästa genom att rocka hans sparkar. Några har redan börjat 21 dagar sedan med en smart hashtag som # 24DaysOfMamba (Obs: det är inte jag), medan andra bara går in på åtgärden i sista sekund som att de köper en New York Yankees hatt för första gången rätt runt tiden nike huarache dam Derek Jeter gick i pension.
Ovilligheten att anpassa sig visade sig också i hans sparkar. Det började så enkelt med Nike Zoom Kobe 1 men när tiden gick, blev han de facto crash testdummy för Nike, prova alla de galna nya sakerna innan någon annan gör det. Släppa en lågskuren signatursko? Det låter ganska dumt under 2008. Flywire? Det var bättre för något Spider-Man skulle använda. Flyknit på skor? Hur kommer det att stå emot NBA: s hårdhet? Men det var Mamba genom det hela, hoppade över Aston Martins och berättade för Kanye West att han inte är bäst och bär basketens motsvarighet till boxningsskor. Han var och är fortfarande progressiv på ett sätt som alla andra fortfarande försöker komma på.
Om du kunde fråga Kobe Bryant om vad han skulle vilja att hans slutliga NBA-handling skulle se ut, skulle det inte vara på den vänliga och uppriktiga gränsen för Staples Center där alla jublar för honom som en hjälte. Nej, han skulle vilja vara på ett motsatslagets gym i hans väg, lila jersey begrava ett spelvinnande skott över en utlöpande armar hos en hopplös försvarare. I grund och botten är det scenariot av "The Conductor", Kobes senaste Nike-kommersiella som en aktiv NBA-spelare. För att underteckna med Nike 2003 tog Kobe Bryant ett år av signaturen sneakerspel. Trots att han var en tre-timmars NBA-mästare och en av ligas populäraste spelare på den tiden var Bryant en man utan en skoaffär.
Hans avgång med adidas var inte utan kontroverser (en del legit, några gjorda babyskor nike av internet, några baserade på KOBETWO: s awfulness), men det hindrade inte varumärken från att jaga Mamba. I stället för att hoppa ombord med ett annat märke med en gång, tillbringade Kobe hela 2002-03 NBA-säsongen vad som helst i helvete som han jävla väl nöjd med. Och det var en härlig tid. Till skillnad från andra framträdande sneaker-friagenter som har kommit efter Kobe och de av mindre storleksanpassning men med mördarspelare, stod Mamba inte fast vid ett varumärke. Han var det proverbiala barnet i godisaffären som var tvungen att prova allt och godisaffären hade inga problem att ge honom allting.

![]() 0 Mitglieder und 6 Gäste sind Online |
![]()
Das Forum hat 1077
Themen
und
1320
Beiträge.
|
![]() | Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |